Saturday 5 January 2013

Taman Botani-Putra Jaya Catering By Hazza Caterer

Salam..terima kasih kerana sudi mencuci mata di laman blog saya yg tak seberapa ni..Terima Kasih juga diucapkan kepada Pn Hajah Zainab & Tuan Hj Baharudin kerana telah memberi sepenuh kepercayaan pada saya untuk menguruskan majlis perkahwinan anak mereka dan kemudiannya telah memperkenalkan Hazza Caterer kepada saudara mara dan kawan2..Tq Pn Zainab n Family ^_^


Ingin menceritakan sedikit tentang majlis yg telah berlangsung dgn jayanya lebih kurang setahun yg lalu.. Sgt grand dan meriah buat kenduri di Taman Botani Putrajaya..Sewa tapak lebih kurang
 RM 1000 masa tu..kini 1200 kalau tak silap saya..Bagi pasangan pengantin yg inginkan kelainan dan yg cintakan alam sekitar sgt sesuailah buat di sini..Lebih kurang 7 buah Canopy telah dipasang untuk 1200 org jemputan.Warna tema yg dipilah sgt membangkitkan mood ceria pada masa itu.Ditambah pula dengan menu pilihan yg menarik seperti Nasi minyak,ayam goreng berempah yg digoreng panas2,daging dendeng,pajeri nenas+terung,acar buah, buah-buahan.tapai dan macam-macam lagi,,tapi yg paling menarik dan menjadi rebutan adelah ABC...wow!! itulah yg meriah sebenarnye.. ade pula menu tambahan seperti laksa penang...memang seronok la tetamu yg datang mase tu..

Pelamin dan Meja Vip sebanyak 4buah meja bulat telah diletakkan di bawah gua berhampiran khemah..Sebelum pengantin Masuk berarak..pengantin naik bot entah dari mane,,kemudian berlabuh di jeti..pastu terus berarak ke pelamin..bila saya tengah buat post ni baru perasan yg saye terlupe ambil ganbar dgn pengantin..adui...sayangnye..tuula..sibuk sgt kesane kesini..lain kali punye function, insyaallah...saye ambil gambar banyak2 lg..Alhamdulillah..majlis haritu berjalan dgn lancar..

Kepada Saudara dan saudari yg berminat untuk mengadakan majlis perkahwinan ala taman disini dan inginkan perancang perkahwinan ..dipersilakan menghubungi saya Siti 019-3033425..
Zam 017-3994012 kami menyediakan pakej perkahwinan termasuk khemah,kerusi meja,Pelamin,PA system , Fotografer dengan harga yg berpatutan dan servis yg terbaik..Insyaallah..

5 comments:

  1. boleh bg quotation by email at hafizahfie@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Salam Hazza..nak quotation utk taman botani pleaseee :)
    > nilyani22@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Mohon quotation azahari.rejab@gmail.com

    ReplyDelete
  4. salam.. tolong email quotation: farahnordin303@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Salam..emailkan quotation: azrol.awanaunggul@gmail.com

    ReplyDelete