Friday 9 November 2012

Waiter&waitress @ Dewan Imam Al-Syafie




Hai...kali ni nak perkenalkan Waiter & Waitress pulak...Biasanye kalau majlis untuk 1000jemputan,, saya akan bawa sekurang2nye 15 org pelayan beruniform yg kacak lg rupawan...hehe,,takde la... diorng ni terdiri dari pekerje2 tetap saya dan juga partime yg biasenye sumber2 dari student kulineri,perhotelan Unitar,abang2 askar,dan org2 yg nak mencari duit lebih..walau bagaimanepon kite scan jugak..tak main sebat je..budak bawah umur tidak dibenarkan,kuku2 panjang ni saya tak suke...pokoknye mesti nampak kemas dan bersih la...Yg melayan vip pula biasanye saya akan bg yg mahir la untuk melayan..takut pulak kalu tak biase layan vip disuruh layannye...alamat..nak tuang air kat dalam gelas,tetuang pulak kat baju pengantin tu.... :p
    Kalau nak tahu,,function kali ni dekat Dewan Masjid Imam Al-Syafie,terletak di Taman Maluri,berdekatan dgn Institut Baitulmal..sewanye lebih kurang RM 2700 kalau tak silap saye,termasuk kerusi meja.dewan ni ade aircond.bersih,selasa,parking pon takde masalah,sep pa system pon ade,kapasiti boleh memuatkan 400 jemputan dalam 1 mase.Dewan ni betul2 terletak di bawah masjid,jemputan bukan islam pon tidak ade masalah,nak masuk dewan pon bole pakai kasut...Sori kat sini gambar dewan ni tak banyak..next time saya upload lg gamba dewan ni..Lagi 1 nak bagi tahu,Pakcik yang jaga dewan ni namenye Tuan Hj Yahya..or name glamour Pak Ya..orgnye sangat baik n mesra rakyat..senang la nak deal dengan pakya ni..

No comments:

Post a Comment